Jumaat, 6 Mei 2011

kelurga ku.......


Terima Kasih ..Ya....ALLAH..Aku Amat Bersuykur Pada mu kerana menberi rahmat..kepada hamba mu ini......aku ..seorang bergelar seorang hamba.... Anak...Wanita...Isteri...dan Ibu,,,,,Aku Bangga menjadi hamba mu di muka bumi ini..Aku adalah seorang anak...kepada Muhamad dan Wan Sahkiah...aku di lahir kan di terengganu....aku anak kedua ...dari pada lapan beradik...dan amat bertuah nya aku menjadi seorang wanita...aku ingin menjadi seperti....khadijah....cinta abadi kekasih nabi..swt...malah aku tak sehebatnya...walau macan mana pun aku ...ingin menjadi seorang isteri yang taat pada suami..aku amat mencintainya...dunia dan akhirat ....seperti ..kekasih yang menangkan jiwa dan bidadari yang menlengkapi hidup seorang suami..biar kan lah.... cinta kami adalah lambang yang suci ,tulus,mekar mewangi sepanjang zaman...............dan aku seorang bergelar ibu kepada 2 puteraku dan puteri ku........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan